Hodnocení obchodu

4,8 31 hodnocení
5
29x
4
1x
3
0x
2
0x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:
A Avatar autora Andreas | 2.5.2022
Quick delivery to germany, good product. Thank you
Avatar autora | 10.3.2022
+ Rýchlosť
+ Komunikácia

Avatar autora | 5.3.2022
+ rychlé dodání

Avatar autora | 1.1.2022
+ Popis zboží je pravdivý

Kvalita a rychlost
Avatar autora | 31.12.2021
+ Rychlost,ochota
+ Ochota

Avatar autora | 22.12.2021
+ Velice rychlé doručení.

Avatar autora | 22.12.2021
+ Velmi mily a ochotny personal
+ Super komunikacia

Avatar autora | 12.12.2021
+ Zákazník je několikrát informován o procesu od objednávky po doručení do Zasilkovny

Avatar autora | 6.12.2021
prehladny e-shop, ochota odpovedat na vsetky dotazy, dodanie obratom
Avatar autora | 1.12.2021
+ Dobrá orientace
+ Rychlá doba doručení
+ Dobrá komunikace s obchodem

Po dokončení objednávky jsem potřeboval změnit druh platby, druhý den mi druh platby v pořádku změnili a hned zásilku poslali.
Avatar autora | 30.11.2021
+ rychle a rádi poradí na chatu
+ rychle zboží expedují
+ objednáno 2x2 oleje a přišlo ve 2 dárkových krabičkách i s malou karamelkou a to bylo zrovna ještě za akční cenu, takže super milé překvapení

Avatar autora | 21.11.2021
Skvela komunikacia a skore vybavenie už som odporučal znamym
Avatar autora | 17.11.2021
+ Nenachadzam vyhodu
- Tovar zaplateny, ale nedodaný

Nedoporucujem objednavat, lebo akurát len pridete o svoje peniaze. Bol príslub k rieseniu problemu. Ale ostalo len pri slube. Nikdy viac tento obchod
Avatar autora (Administrátor) 18.5.2022
Krásný den, paní Katko, děkuji za Vaší recenzi. Po naší telefonické domluvě přidávám i reakci na Vaší recenzi. Omlouvám se za vzniklé komplikace, chyba je však na straně Zásilkovny (Packety). A opravdu se distancuji od toho, že bychom někdy někoho obrali o peníze anebo náš slib či řešení určitých situací nedotáhli do zdárného konce ku spokojenosti našeho zákazníka. Prakticky vždy řešíme problém, který však nastal na jiné straně než naší. A pokud již vznikl na naší straně, tak o to víc se snažíme situaci vyřešit. Sama jste si u nás již v minulosti objednávala a do 48 hodin jste měla objednávku u sebe. Naprosto chápu Vaše rozhořčení, ale na druhou stranu mne moc mrzí Vaše výroky k našemu obchodu, když jsme naší část práce splnili a chyba nastala někde jinde. O to víc, když společně s Vámi nastalou situaci aktivně řešíme a snažíme se ji vyřešit co nejdříve k Vaší spokojenosti. Nezlobte se na mne, ale upřímně to beru jako urážku a špinění dobrého jména naší společnosti. Z trasování zásilky, které máme oba k dispozici je i více než jasné, kde nastala chyba. Níže vypíši chronologicky pohyb zásilky včetně objednání a provedení platby: 08. 11. 2021 11:30:48 - Vytvořena objednávka. 08. 11. 2021 14:41:53 - Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě. 09. 11. 2021 14:05:33 - Přijali jsme Vaší platbu -> Zásilku jsme připravili k expedici. 09. 11. 2021 15:01:24 - Příjem zásilky na podacím místě České Budějovice, K.Světlé 540/6, Výdejna u TERNA. 09. 11. 2021 16:11:10 - Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo. 15. 11. 2021 13:08 - Jsme od Vás obdrželi e-mail s dotazem na stav doručení zásilky 15. 11. 2021 13:15 - Zaslali jsme Vám odpověď s tím, že situaci začneme řešit a pokusíme se najít Vaší pravděpodobně ztracenou zásilku. 15. 11. 2021 13:55 - První kontaktování linky Zásilkovny (Packety) 16. 11. 2021 11:23 - Druhé kontaktování Zásilkovny - obchodního zástupce pro urgování nalezení Vaší zásilky Na lince Zásilkovny i po sléze od obchodního zástupce nám bylo řečeno, že mají na nalezení Vaší zásilky 36 - 48 hodin - do 18. 11. 2021 budeme mít od nich zpětnou vazbu. Na základě zjištěných informací jsme Vás chtěli kontaktovat 18. 11. 2021 (vzhledem k dnešnímu státnímu svátku, kdy přepravci nefungují) až budeme mít více informací. Zároveň jsme Vám i v naší e-mailové komunikaci, resp. naší odpovědi nabídli, že pokud nastane situace, kdy je Vaše zásilka opravdu ztracená, tak Vám zašleme novou zásilku a tu ztracenou si po sléze vyřešíme se Zásilkovnou sami. Jsem moc rád za dnešní telefonický rozhovor, ve kterém jsme si vše vysvětlili a domluvili se na společném postupu - zaslání nové zásilky, jejíž odeslání bychom řešili zítra tak, jako tak. Jak na našem e-shopu, tak i všude v naší komunikaci se zákazníkem dbáme na osobní a individuální přístup. Proto je všude uvedeno i několik telefonických linek, na kterých nás můžete prakticky kdykoliv kontaktovat a řešit vzniklé situace o to rychleji :) Pevně věřím, že Vám nová zásilka dorazí skrze DPD co nejdříve a budu rád za Vaší reakci, případně aktualizaci k Vaší recenzi. Přeji Vám krásný a klidný sváteční den, S pozdravem Bc. Martin FILIP, CEO
Avatar autora | 25.10.2021
+ Výborná komunikácia
+ Rýchle doručenie
+ Veĺmi dobré a silné CBD
- Nedá sa vybrať možnosť platiť v € pri zemi doručenia Česká Republika

Avatar autora (Administrátor) 18.5.2022
Krásný den, milý zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nemožnost platit v € při doručení v rámci ČR. Předělávali jsme kompletně celý e-shop a tato možnost byla dočasně omezená. Nicméně od včerejšího dne, tedy neděle 24. 10. je již nový a přehlednější e-shop spuštěný a tato možnost tam samozřejmě nechybí. Můžete si tedy při dalším nákupu vybrat měnu libovolně :) Děkujeme za přízeň a těšíme se na další společnou objednávku. Krásný den přeje za CBDGroup.cz Lucka
Avatar autora | 21.10.2021
+ Nejlepší CBD oleje a vapa co jsem kdy měl!
+ Rychlost dodání
+ Dárek k objednávce
+ Top květy
- Žádné

Avatar autora | 14.10.2021
rychlé vyřízení
Avatar autora | 4.10.2021
+ Kvalitní a hlavně české výrobky
- Žádné

Nejkvalitnější CBD květy a olej co jsem kdy měla! Jinde už nenakupuji.
Avatar autora | 30.9.2021
+ Rýhly, presný
- Ziadna

Avatar autora | 9.7.2021
+ Rychla komunikacia na dodatocne otazky.
+ Prozakaznicky pristup
+ Darcek k objednavke

Avatar autora | 21.6.2021
Skvely obchod.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení